BLOG PŘESUNUT ---> http://cherriesontop.blogspot.com

pondělí 24. prosince 2012

Šťastné a veselé (první) Vánoce!


Přeji vám všem krásné a veselé Vánoce! Tenhle článek píšu celkem na rychlo, protože přesně za deset minut musím být u večeře. Nikdy jsem se na kapra snad tolik netěšila! 
Taky na poslední chvíli dobaluju dárky, jako obvykle. Doufám, že vy jste to stihli dřív a teď si užíváte vánoční pohodu :). Fotku jsem taky pořídila na rychlo přes instagram, tak doufám, že jsem vás tolik nepohoršila. Slibuju vám do nového roku, že se polepším a určitě tu můžete čekat větší změny :) 
Komu by se snad zalíbil nějaký druh cukroví, rozhodně se nestyďte napsat, recept se tu obratem objeví (můj typ jsou vanilkové rohlíčky s pekany, konečně jsem po mnohaletém zkoumání našla ty pravé rohlíčky)
Takže vám všem, co tak rádi (hahaha) čtete můj blog, přeji nádherné Vánoce, krásné svátky a spoustu cukroví v břiše do nového roku! 

5 komentářů:

  1. Tak já jsem taky vyfotila fotky svého cukroví, co jsem napekla a teď si asi pořádně rozmyslím jestli je dám na blog :D
    Vanilkové rohlíčky jsem pekla a člověk co je alergický na ořechy si musel dát, protože jsou prý nejlepší. Málem jsem začala lítat :D
    Mě se ale líbí všechno :/:D Asi by mě hodně zajímal recept na višňové truffles a karamelová kolečka :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, doufám že najdu nějaké fotky abych to sem mohla nějak dát s úrovní :) Jinak ty karamelový kolečka byl podle mě docela propadák, čekala jsem od nich víc. Myslím že rozhodně nejsou takové terno, jako se zdají být.

      Vymazat
  2. aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh it seems soo goooooodddd !!!!!
    I want to eat all of them !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot, Lisa :) I'm always pleased, when I see such comments like yours :)

      Vymazat
  3. Nádherné curkoví! Asi nutně potřebuju recept na pekanové rohlíčky, na višňové truffle, Thumbprint cookies a jako milovnice karamelu nesmím opomenout karamelová kolečka. Máš je nádherně nazdobené, na to já jsem totálně levá!

    OdpovědětVymazat